Tropicana

Tropicana

14.09.2014

Na dobry początek

AFRYKA JEST MOJĄ PASJĄ!

Wiedzą o tym moi Przyjaciele. Od ponad dziesięciu lat każdy urlop, każdą wolną chwilę przeznaczam na podróże po krajach Afryki Zachodniej.

Mam na imię Basia. Jestem doradcą zawodowym, trenerem i coachem. Przez kilkanaście lat zajmowałam się wdrożeniami projektów biznesowych od strony szkoleniowej w kilku międzynarodowych firmach w Polsce. 



Po wielu latach skończyła się moja korporacyjna kariera.
Dzisiaj mieszkam Afryce Zachodniej na pograniczu Beninu i Togo.

Obecnie prowadzę szkolenia dla Związku Pracodawców Togo oraz firm zrzeszonych w Togijskim Związku Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Przemysłu. Współpracuję z organizacjami pozarządowymi działającymi na terenie Beninu i Togo. Jestem aktywnym uczestnikiem życia społeczności, w której mieszkam. Poznaję ludzi i ich historie, zwyczaje kulinarne, przyrodę, uprawiam ogród. Jestem właścicielem dwóch kotów.

W maju 2015 roku rozpoczęła działalność Fundacja Edukacja dla Rozwoju EDUAfyka, dzięki której również osoby z Polski mogą angażować się w działania na rzecz krajów takich jak prezentowana w blogu Republica Tropicana.


Moi sąsiedzi w strojach ceremonialnych
Blog Republica Tropicana powstał z myślą o Czytelnikach i Gościach, którzy chcą wraz ze mną obserwować i odkrywać uroki codziennego życia tutejszych mieszkańców, jak też problemy, z którymi muszą się borykać.

Blog przybliża egzotyczne, a zarazem zwyczajne życie w krainie, z której pochodzi praktykowane do dziś voodoo. Jest spojrzeniem przybysza z zewnątrz, a jednocześnie mieszkańca.

Nie jest ani przewodnikiem turystycznym, ani dziennikiem z podróży. Mam nadzieję, że będzie źródłem inspiracji do tego, aby odwiedzić to piękne i nieco zapomniane przez turystów miejsce. więcej...



Już dzisiaj zapraszam do odwiedzania bloga Republica Tropicana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz